//stfu
Follow Dashboard
Hari Raya Nak Menjelma ~
Ahad, 4 Ogos 2013 | 0Superstar (s)!


                                                           
Kyeo ~ xD

Assalammualaikum ! Haa ~ Lama tak update blog . Hoho .. Sejak kebelakangan ni aku agak sibuk sikit . Sibuk fangirling pasai Exo . Haha . Omma aku cukup marah kalau aku asyik fangirling depan lappie . =,=
  Hurmm .. Ntah la . Omma aku mmg tak suka kpop2 semua nih . ==

Uwee .. Lagi berapa hari je lagi Ramadan akan meninggalkan kita . Hmm .. Sobs ~ Sedih tu sedih , tapi dalam sedih tu hepi jugak sebab nak raya . Aaaa ~ Baju raya beli sikit jo . Hahah ~ Kalau masa kecik dulu , bukan main lagi aku shopping dengan omma . 2 , 3 ,4 pasang baju kalau boleh . Sekarang dah tak boleh nak memborong sangat .. Aku kan dah besaq . Kenalah beralah dengan adik2 walaupun aku nih seorang kakak yang agak kejam . Huhu ~ :3 

Hmm ~ Korang mesti best sebab dapat beraya kat kampung . Aku ? Hahah ~ Takyah cakap . Rumah tok belah omma dekat siot dengan rumah aku . Pfft ~ Haishh . Bosan . Dah makin besaq , makin bosan pulak aku nak sambut raya . Yela , kalau aku dok umah tok aku , keja asyik makan , makan , makan . Nak buat apa lagi selain makan ? Takkan nak join adik , sepupu sepapat , anak sedara pi kutip duit raya kott ?! Huh ~ Kalau aku tak sedaq diri yang aku nih dah 16 tahun , dah lama aku join sekaki . Mesti dapat banyak duit raya . Tu yang best tuhh ! >< Tapi takpa , aku kan kecik ~ Orang takkan tau umo sebenar aku . Trololol ~

Huhhh ~~ Kuih raya aku tak buat lagi . Hihi . Takpa , Baekhyun kan ada , bolehlah dia tolong aku jap lagi . 
Okey , raya pun dah nak dekat .. Jadi , di kesempatan ini , aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya  Maaf Zahir Dan Batin kepada chingu-chingu sekalian . Kalau ada salah , maafkan hamba . :')

                                                 

                                                        
Ppyong ! ^^


Older Post | Newer Post
Miss Demure


Whats up yowww ? The name is Nina. Twenty.

student biased-fangirl

A R M Y


Diary About


My Dorks


The Credits !

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Header : D.O Wifeu
Owner of this blog : Nina

Best View at GOOGLE CHROME!