//stfu
Follow Dashboard
Aku sebagai gamer? Serious la weh.
Selasa, 22 November 2016 | 0Superstar (s)!

Assalammualaikum gais. Secara rasminya disini, aku nak umumkan yang aku dah habis sem 2. Yeayy. (buat syok)
Okay back to the topic. As you can see, it's about a gamer. Ya. Me as a gamer. Gamer la sangat kan. heh. *mata ke atas*

Actually, aku ni bukanlah gamer sangat pun. Sebelum-2 ni aku takde layan game sangat pun tapi disebabkan beberapa faktor telah menarik minat aku dalam dunia game. Adik lelaki akulah punca aku minat dengan game-2 semua nih. First-2 sekali tengok dia buat account steam. Then, tengok dia main pastu join dia tengok gameplay apa semua dekat youtube so daripada situ aku mula minat. Aku pun adalah pasang niat nak create satu gaming channel dekat youtube dengan kerjasama Haziq (ma bro) konon-2 boleh jadi femes but unfortunately, aku ni noob weh. Noob nak mampus! So, niat tu hanya sekadar niat jelah. Tapi, aku memang suka orang cakap pasal game. Tak kisahlah game apa pun. Aku memang akan fokus bila orang cakap pasal game. Macam haritu la dalam kelas public communication. Ada la sorang female student ni, dia volunteer nak cakap dekat depan. Topik dia pasal game. Once dia mention about game, aku terus pandang depan and fokus. Jaranglah nak tengok aku fokus weh. Kadang-2 mata tengok depan tapi fikiran tengah melayang entah kemana. (Mostly dalam semua kelas aku macam tu) Aku nampak interested gila dekat topik dia. Dah la yang cakap tu student perempuan. So, aku cam happy la sebab bukan aku sorang je yang suka game dalam kelas tu. Hahah. (dahel kau ni -_-)

Nak dijadikan cerita, roommate aku sendiri panggil aku gamer. Macam aku ni hardcore sangat main game. Dia panggil aku cenggitu sebab aku banyak habiskan kuota internet tengok gameplay kat youtube and aku pulak ada main game so dekat situ dia dah assume aku ni gamer dan aku hanya mampu ketawa terbahak-2 time tuh. Game Outlast je kot. Kemonlah. Aku as a gamer? Like seriously? Hahahahah! Kelako la beb. Tapi betul la kan sapa yang kaki game tuu dipanggil as gamer. Isn't it? Huhu.

Kalaulah aku gamer sekali pun, ada tak anyone yang interested dengan aku? (soalan apakah ini wahai Nina?)

I need to stop here sebelum aku merepek, merapu, meraban. Hah amik kau 3 M. Annyeong yeorobeun! ^^



Kalau ada gaming setup cenggini pun best gak. Tambah pulak alienware ke. Tak keluar rumah aku weh. HAHA.




Older Post | Newer Post
Miss Demure


Whats up yowww ? The name is Nina. Twenty.

student biased-fangirl

A R M Y


Diary About


My Dorks


The Credits !

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Header : D.O Wifeu
Owner of this blog : Nina

Best View at GOOGLE CHROME!